Hirdetés

Diablo 3: "A szín a barátod"

|

Egy érdekes, a WWI-n készült interjú került elő, melyben a Diablo 3 producere megindokolja a megváltozott képi világot.

Hirdetés

A tegnapi petíció is mutatja, hogy sokaknak nem tetszik a Diablo 3 kinézete, és az MTV Multiplayer blog egy újságírója szombaton rá is kérdezett a változások okára. Keith Lee, a játék producere a következő magyarázattal szolgált: "A látvány megalkotásakor úgy véltük, hogy a szín a barátunk. Úgy érezzük, hogy segít kontrasztot teremteni a játékban, mert így a sötét helyek sokkal félelmetesebbnek tűnnek. (...) Szeretnénk minél változatosabb környezeteket bezsúfolni a játékba, hogy a játékosok kíváncsiak legyenek az új helyekre, és ne nézzen ki minden ugyanúgy." Emellett a rajongói visszajelzésekről is szót ejtett: "Szeretnénk minél több visszajelzést kapni, hogy javíthassunk a játékon, és biztosítsuk azt a Blizzard minőséget, amit mind a rajongók, mind mi elvárunk magunktól".

Diablo III - 18. kép

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)